Oldalak

2011. május 26., csütörtök

Rebarbara -eper dzsem

Tervbe volt véve a macaron készítés de egyszerűen nem tudtam milyen tölteléket készítsek hozzá. Csokishoz nem volt kedvem a bonbonok után, még karamellában gondolkoztam de az sem bizonyult az igazinak, végül eldöntöttem valamilyen dzsemmel töltöm meg őket. Sokat nézelődtem a neten és végül rátaláltam Reni receptjére. Nagyon megtetszett mert két kedvencem szerepel benne a rebarbara és az eper. Nagyon finom lett és a macaronban is tökéletes.
Hozzávalók:
- 500 g rebarbara
- 500 g eper
- 400 g cukor
- 1 citrom leve
- 2 kk vanília belseje
- 1 ek dzsemfix

Megtisztítjuk az epret és a rebarbarát és kis darabokra szeljük. Egy lábasba a gyümölcsöket és minden hozzávalót beleteszünk és felforraljuk, majd kis lángon addig főzzük amíg besűrűsödik. Ez nekem kb. 1,5 óra volt. Üvegekbe töltjük és száraz dunsztban hagyjuk kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése